Laboratori d'Investigacions Linuxeres Avançades

Wednesday, August 31, 2005

VMWARE

Donada la incertesa del meu futur i que fa un pal que te cagas transportar un PC l'altre dia em vaig decidir a instalar el vmware a casa per poder-me instalar el linux sense haver de fer moltes filigranes. El vmware és un programa que permet tenir vàries màquines virtuals en el teu pc, amb diferents sistemes operatius. Així que ni corto ni perezoso el vaig instalar i vaig instalar l'ubuntu. Va ser tan fàcil com el primer cop o més, pq ja sabia on cascaria.

Ara ja venien coses més esotèriques. Es configurarà bé la xarxa? ( en aquest cas amb ip fixe ). Pozi, no va haver problema. Internet en un plis. el que no anava era el GAIM ( missatgeria ) i no vaig poder instalar el Apache. O potser si que està instalat i no el sé arrancar, o configurar un site, o algo.

Ja anirem informant de com va tot.

1 Comments:

At 8:43 AM, Anonymous Anonymous said...

L'esperança de rebre alguna ajuda de vostè si es té algun dubte.

 

Post a Comment

<< Home