Laboratori d'Investigacions Linuxeres Avançades

Friday, August 12, 2005

per fi un cazurro

bueno, ahir sense el mestre lila-vicenç vaig estar guarrejant el ubuntu...m' encanta, he posat nom als escritoris, he trobat un peix que es diu wanda i et llegeix el futur y uns ulls que segueixen el ratoli...això es definitivament lo que fa diferent a linux. El sistema de Tab's també em va flipar, ara els puc ocultar i tot.

Respecte a les opcions de preferencies anava una mica perdut i vaig chapar varies finestres ininteligibles per mi. El gaim rula de puta mare. El bit torrrent no el vaig saber fer servir, pero tampoc em vaig dedicar, al igual que el tema grups i usuaris, que no em vaig atrevir a tocar.

Ultima questio..instalar l' skype (telefonia) ... casi ho tenia...pero no vaig poder descomprimir el .tar per que els meus coneixements de consola son reduits...preguntare al mestre i ho fare.

a más post!

2 Comments:

At 4:47 AM, Blogger vgaltes said...

Perfecte!

Molaria que expliquéssis com has fet tot això, per poder-ho reproduir qualsevol de nosaltres.

 
At 7:48 AM, Blogger prefierobollitos said...

1) posar nom als escritoris amb el boto deret sobre la icona de escritoris d' abaix i a preferencias

2)el peix i els ulls boto deret sobre una de les barres i fas add+ i et llistara mogollón de programes

3)ocultar les barres tambe son preferencies (boto deret sobre la barra)

4) gaim, obrir, add acount i entrar uns de hotmail...

ya ta :D es que he pensat que si ho havia trobat jo era masa elemental per piar-ho.

 

Post a Comment

<< Home